جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

توصيه ما به شما

     

    توصیه های پزشکی ورزشی

    • نور صفحه نمایش تلفن های هوشمند یا کامپیوتر،ریتم منظم ملوتونین، هورمونی که به تنظیم چرخه خواب و بیـداری کمک می کند را بهم می زند.
    • دوش گرم و سرد بعد از ورزش با انبساط و انقباض رگ ها،دفع مواد زائد از عضلات و افزایش جذب اکسیژن موجب ریکاوری بدن می شود
    • کمبود خواب، سطح هورمون های تنظیم گرسنگی بدن را بهم می ریزد و باعث افزایش اشتهای شما می شود.
    • روغن ماهی تقویت کننده پوست، کاهش دهنده مشکلات قلبی عروقی و کاهش دهنده وزن است.
    • زیاد عرق کردن در ورزش به معنی کالری سوزی بیشتر نیست.در حین ورزش دمای بدن بالا می رود و بدن با عرق کردن دمای آن را کاهش می دهد
    • زرده تخم ­مرغ دارای آنتی­ اکسیدان­ هایی است که سلامتی قلب را بالا می­ برد.

     


    این مطلب تا کنون 27 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 26 شهريور 1393
    منبع
    برچسب ها : کاهش ,ورزش ,کاهش دهنده ,
    توصيه ما به شما

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 10 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر